poniedziałek, 13 lutego 2012

Co potrafi mój Głuptasek?!

Na pewno trochę potrafi! Wszystkich tych sztuczek nauczyłam ją wakacje! Okazało się, że ona nie jest taka głupia na jaką wygląda (tak mówi mój tata)! oto lista:
1.Daj łapkę
2.Przybij piątkę
3.Przybij żółwika
4.Daj łapkę, drugą, łapkę, drugą ( umie dawać na zmianę)
5.Daj cycuni (połóż się na plecach)
6.Kulu-kulu ( turlanie)
7.Siad
8.Pa pa (machanie łapką)
9.Poproś (stanie na dwóch łapkach)
10. Poproś +piąteczka

Niedługo wrzucę filmiki z niektórymi sztuczkami! teraz nie mam jak, ponieważ mam złamany obojczyk... Toffcia jak przyjechałam do domu z pogotowia to ona mnie tak patrzyła! Patrzyła się takim wzrokiem ,, Też byłaś u weterynarza i tobie też zrobił kuku?!" chyba mi współczuła!!

PS: Wiem, że dość często dodaje posty, ale mam tyle tematów! ach!
PS: Jutro WALENTYNKI, a ja ściągam gips! Będę mogła znowu bawić się z Toffcią!

Komentarze mile widziane!!

5 komentarzy:

  1. No , fajny blog :)
    Tylko dodawaj więcej zdj. ;)
    Gratulacje , że tyle umie komend !
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. NN to nowe notki, posty ;D śliczna sunia ;D obserwuję ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)Dodałam się do obserwatorów i dodałam twojego bloga u mnie na blogu po lewej stronie, będę was odwiedzać za każdym postem, komci nie zabraknie. Dzięki za obserwowanie i dodanie do ,,co lubimy,, :D co do posta to dużo już umiecie :D Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :)
    Na pewno będę tu codziennie zaglądać :)
    Dodałam się do obserwatorów .
    I dziękuję za komentarz :)
    Czekam na następnego posta .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny bloog :D Dodaję do obser. i dziękuję za komentarz u mnie :)
    Toffi jest słodka, ale dodawaj więcej zdjęć :D
    Pozdrawiam!
    :*

    OdpowiedzUsuń